poniedziałek, 16 maja 2016

Post nr VIII pomysły na prezenty dla hostów

 Hejka po raz drugi :)
Nie rozpisuję się już za bardzo, bo muszę się jeszcze pouczyć.
Prezenty dla host clubu:
-Album o Polsce (bardzo ciężki- 1,5 kg)
-Płyta Chopina
-ptasie mleczko
-proporczyk RC-Zielona Góra
-informatory o Zielonej Górze, Słubicach i Frankfurcie

Dla host rodzin (pokupowałam wszystko w ilości x3, bo najprawdopodobniej będę w 3 rodzinach):
-korkowe folklorowe podstawki pod kubek z
-3x torby na ramię ze wzorkami łowickimi
-bursztynowe zawieszki
-albumiki o Polsce
-słodycze, ale jeszcze nie wiem jakie
-dla braci/ojców kupię chyba jeszcze breloczki albo czapki z orzełkiem

+zamówiłam 100 przypinek z łowickim kogucikiem
+zamówię jeszcze 100 jakiś innych przypinek
+kupiłam flagę Polską
+kupiłam pocztówki znad morza z bursztynkami
+kupiłam parę rzeczy z ziaji
+kupię duuużo słodyczy z wedla
















To by było na dziś na tyle,
papapa,
Andzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz